Velkommen til åpen kveld!

Mandag 18. september inviteres alle interesserte til en åpen kveld i Sykehuset Østfold Kalnes. Tema for kvelden: Spør eksperten.

Publisert 13.09.2017
Sykehuset Østfold Kalnes
18. september klokken 18.00 er alle interesserte velkomne til Sykehuset Østfold Kalnes

Hva er egentlig blodpropp? Hvorfor blir barn så syke av RS-virus? Hvorfor blir jeg sendt til røntgen og ikke CT? Hvorfor haster det å få behandling ved hjerneslag? Vi kjenner oss alle litt deppa i blant. Når er det en depresjon? Slitasjegikt i fingre, kan det behandles? Hvem bør ta influensavaksine?

Helse opptar de fleste av oss, og nå har du sjansen til å stille spesialistene spørsmål. Et panel med leger fra ulike fagområder er klare til å svare på spørsmål fra publikum i salen.

Her møter eksperter på barn, blodsykdommer, psykiatri, sykdommer i nervesystemet, radiologi, håndkirurgi og infeksjonsmedisin.

Tid: Mandag 18. september fra klokken 18.00 til 20.00.

Arrangementet foregår i plenumssalen. Gå inn hovedinngangen. Plenumssalen er på venstre side bak informasjonsveggen i vestibylen.

Arrangementet er gratis

Velkommen!

Her finner du arrangementet på sykehusets facebookside