Stas med studentbesøk!

Ivrige sykepleierstudenter ble tatt godt imot da de besøkte sykehuset på Kalnes i går. En rekke seksjoner stilte opp for å fortelle om sine fagområder, og kunne friste studentene med både faste helgejobber og sommervikariater.

Publisert 24.03.2017
En gruppe mennesker som går nedover en gang
Spennende rundtur i det moderne sykehuset på Kalnes

​For andre gang arrangerte sykehuset åpent hus for sykepleierstudenter. Målet er å gjøre studentene mer kjent med det moderne sykehuset på Kalnes. Engasjerte sykehusmedarbeidere stilte med alt fra et skjelvende skjelett, infusjonspumpe, modell av hjertemuskelen og sykehusklovn, til en dukke med utlagt tarm.

I tillegg til informasjon om de ulike fagområdene studentene kan søke seg til, fikk de også mulighet til å bli med til de ulike døgnområdene for å se hvordan sykehushverdagen er for både pasienter og medarbeidere.

Fristen for å søke sommerjobb i Sykehuset Østfold har ikke gått ut.

Ta en titt på stillingsannonsene som ligger på sykehusets internettside!

En gruppe kvinner i klær
En gruppe kvinner i hvite uniformer
En gruppe kvinner i hvite frakker
Noen få kvinner i et rom