Julaften på Kalnes

Julaftenarrangementet i vestibylen var en mangeårig tradisjon på sykehuset i Fredrikstad, og tradisjonen er videreført til det nye sykehuset på Kalnes. På selveste julaften klokken 11.00 blir det underholdning med poet og musiker Trygve Skaug og sykehuskoret ØSS Blanda synger julen inn.

Publisert 21.12.2017
Juletre Kalnes

​Juletreet i vestibylen er pyntet og kjøkkenet serverer julekaker og kaffe når det årlige julaftenarrangementet arrangeres mellom klokken 11.00 og 12.00.

Det er prestetjenesten i sykehuset som står for arrangementet og i år har de fått poet, låtskriver og musiker Trygve Skaug, til å komme for å underholde. Sykehuskoret ØSS Blanda er på plass og de vil synge julesanger og gi de fremmøtte god julestemning.

Adm. direktør Just Ebbesen kommer med en hilsen fra sykehusets ledelse og det blir juletanker ved sykehusprest Ellen Langlete Haga.

Tradisjonen tro vil det også bli gang rundt juletreet og poser til barna.

Alle er hjertelig velkommen - pasienter, pårørende, medarbeidere, tidligere medarbeidere med familier og andre interesserte.